Pracownicy poszukiwani!


Sekretarka z biegiem czasu awansująca na stanowisko asystentki zarządu

Zakres obowiązków:

  • obsługa sekretariatu, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji firmowej, pocztowej i mailowej, odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem – rozpoznanie potrzeb klienta skierowanie do odpowiedniego działu,

  • redagowanie pism w j. polskim i obcym

  • przygotowywanie pism zleconych przez przełożonego – korespondencja urzędowa

  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji w firmie, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących w książce pocztowej,

  • organizacja transportów – krajowe i międzynarodowe, obsługa Giełdy Transportowej, aktywny kontakt z firmami spedycyjnymi, wysyłanie przesyłek kurierskich, monitoring cen rynku przesyłek kurierskich, nawiązywanie współpracy z firmami transportowymi , agencją celną obsługującą firmę.

  • reagowanie na bieżące potrzeby firmy, wykazywanie się inicjatywą i proponowanie korzystnych rozwiązań

  • przygotowywanie dokumentów transportowych (CMR, packing listy, dokumenty do odprawy celnej, potwierdzenia odbioru itp.)

  • współpraca z księgowością

  • kontrola faktur zakupowych i kosztowych dostarczanych przez pracowników ( sprawdzanie prawidłowego opisu) opisywanie faktur za towar zakupiony przez sekretariat

  • archiwizacja i segregowanie dokumentów

  • nadzór nad systemem BDO, monitorowanie cen surowców, kontakt i współpraca z zakładami przetwarzającymi metale

  • wsparcie działu sprzedaży poprzez wystawianie zamówień, faktur sprzedażowych zleconych przez przełożonego i wynikających z kontaktu mailowego od klientów

  • dbanie o zaopatrzenie biura, magazynu i warsztatu w artykuły biurowe i socjalne (kawa herbata, cukier, mleko)

  • wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego oraz wynikające z bieżącego zapotrzebowania

  • aktywne wsparcie działu sprzedaży, marketingu i księgowości w bieżącej działalności

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej

  • przynajmniej podstawowa wiedza ekonomiczno prawnicza

  • znajomość zasad rachunkowości i ogólnego savoir –vivre w biznesie

  • doskonała organizacja własnej pracy, multitasking, zaangażowanie w wykonywane zadania i skuteczność działania

  • dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Power Point, Excel, Word

  • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym

  • znajomość biegłej obsługi komputera oraz sprzętów biurowych

  • aktywne prawo jazdy i umiejętność logicznego myślenia

  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów

  • komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów

  • umiejętność organizacji pracy, planowania a także zarządzania swoim czasem i pracą

  • radzenie sobie ze stresującymi sytuacjami

  • samodzielność

  • wysoka kultura osobista

  • mile widziane doświadczenie w marketingu internetowym i biegłe posługiwanie się social mediami

CV wraz listem motywacyjnym prosimy składać na adres : sekretariat@bouwman.pl

Praca na stanowisku lakiernika (nie w warsztacie samochodowym)Wymagania:- może być osoba bez doświadczenia (do przyuczenia)- bardzo dobra organizacja pracy własnej- dokładność, sumienność, uczciwość- chęć rozwoju osobistego i zawodowego- umiejętność pracy w zespole. Oferujemy:- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- niezbędne narzędzia pracy. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt tel. 713853295 lub e-mail : sekretariat@bouwman.pl (CV mile widziane)

Właśnie dodałeś ten produkt do koszyka: