Pracownicy poszukiwani!
Jeżeli poszukujesz pracy firma Bouwman Gastro-Instal jest w sam raz dla Ciebie. Zapraszamy w szeregi naszego profesjonalnego i zawsze uśmiechniętego zespołu!.
Sekretarka z biegiem czasu awansująca na stanowisko asystentki zarządu
Zakres obowiązków:
obsługa sekretariatu, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji firmowej, pocztowej i mailowej, odpowiedzialność za pierwszy kontakt z klientem – rozpoznanie potrzeb klienta skierowanie do odpowiedniego działu,
redagowanie pism w j. polskim i obcym
przygotowywanie pism zleconych przez przełożonego – korespondencja urzędowa
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji w firmie, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących w książce pocztowej,
organizacja transportów – krajowe i międzynarodowe, obsługa Giełdy Transportowej, aktywny kontakt z firmami spedycyjnymi, wysyłanie przesyłek kurierskich, monitoring cen rynku przesyłek kurierskich, nawiązywanie współpracy z firmami transportowymi , agencją celną obsługującą firmę.
reagowanie na bieżące potrzeby firmy, wykazywanie się inicjatywą i proponowanie korzystnych rozwiązań
przygotowywanie dokumentów transportowych (CMR, packing listy, dokumenty do odprawy celnej, potwierdzenia odbioru itp.)
współpraca z księgowością
kontrola faktur zakupowych i kosztowych dostarczanych przez pracowników ( sprawdzanie prawidłowego opisu) opisywanie faktur za towar zakupiony przez sekretariat
archiwizacja i segregowanie dokumentów
nadzór nad systemem BDO, monitorowanie cen surowców, kontakt i współpraca z zakładami przetwarzającymi metale
wsparcie działu sprzedaży poprzez wystawianie zamówień, faktur sprzedażowych zleconych przez przełożonego i wynikających z kontaktu mailowego od klientów
dbanie o zaopatrzenie biura, magazynu i warsztatu w artykuły biurowe i socjalne (kawa herbata, cukier, mleko)
wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego oraz wynikające z bieżącego zapotrzebowania
aktywne wsparcie działu sprzedaży, marketingu i księgowości w bieżącej działalności
Wymagania:
wykształcenie wyższe
doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej
przynajmniej podstawowa wiedza ekonomiczno prawnicza
znajomość zasad rachunkowości i ogólnego savoir –vivre w biznesie
doskonała organizacja własnej pracy, multitasking, zaangażowanie w wykonywane zadania i skuteczność działania
dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Power Point, Excel, Word
znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
znajomość biegłej obsługi komputera oraz sprzętów biurowych
aktywne prawo jazdy i umiejętność logicznego myślenia
umiejętność analitycznego podejścia do problemów
komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów
umiejętność organizacji pracy, planowania a także zarządzania swoim czasem i pracą
radzenie sobie ze stresującymi sytuacjami
samodzielność
wysoka kultura osobista
mile widziane doświadczenie w marketingu internetowym i biegłe posługiwanie się social mediami
CV wraz listem motywacyjnym prosimy składać na adres : sekretariat@bouwman.pl
Praca na stanowisku lakiernika (nie w warsztacie samochodowym)Wymagania:- może być osoba bez doświadczenia (do przyuczenia)- bardzo dobra organizacja pracy własnej- dokładność, sumienność, uczciwość- chęć rozwoju osobistego i zawodowego- umiejętność pracy w zespole. Oferujemy:- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- niezbędne narzędzia pracy. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt tel. 713853295 lub e-mail : sekretariat@bouwman.pl (CV mile widziane)